fredag 13 juli 2012

We foud love in a hopeless place

Jag är så kär....på riktigt...det liksom känns !!
Och det känns bra. 
Tänk va jag har velat fram och tillbaka, varit rädd, gjort slut, blivit ihop, vart dumpad, blev ihop igen, funderat, tvekat, kört på, bromsat mm

Och stackars M har minsann funnits kvar. Den första på flera år som faktiskt kämpat för att behålla mig. 
Skumt känns det, nästan som ett skämt. Menar han det på riktigt ?? 
Han tror nog bara att han gillar mig !!
Jag är bara ett substitut...!!! 
Så går mina tankar fortfarande, men det är MITT problem, det ligger hos mig.
Det enda jag kan vara säker på är hur JAG känner det och jag får lov att lita på honom. 

Men nä, den här behåller jag tills han hittat nån bättre. 
<3




2 kommentarer:

Erika sa...

Vad kul att du hittat rätt!!!
Bjud han på bläckfisk,du som är van att "hantera" dom :)

/ Erika

anneli sa...

Haha ja jag köpte mig femton st idag på jobbet, så nu blir det bläckfisksoppa, bläckfiskgratäng och friterad bläckfisk.
Tjoohoooooo