tisdag 25 juni 2013

Igår

Igår var vi i simhallen. Kul !? Inte ett dugg.


Jag betalade 104:- för att höra barnen gnälla och bråka om ALLT. "Jag vet inte vilken bassäng jag ska bada i" "jag vill hem" " det finns inget att göra här" "jag betvinga vad jag ska göra" (me den berömda gnällrösten)


Jag önskade faktiskt då att jag hade kunnat bada enbart för att det KANSKE hade tystat dom.


Nej tack, det där gör vi inte om. Och vad hände med sommarlovskänslan ?! Trodde ALLA barn var GLADA på sommarlovet ;)


Nåväl, inget mer svindyra simhallen i allafall. Ska vi bada så tvingar jag dom att cykla till Eskiln banne mig. Eskil= gratis och motion !!!

Kanske gjorde mensen mig extra känslig, men jag vart både ledsen och kokade inombords.


Väl hemma sen hittade dom några andra barn att leka med, jag solade lite på balkongen i lugn och ro, men efter ca en halvtimme saknade jag dom och var tvungen att kolla läget ;) tänk så man är.


Eftermiddagen då hängde jag med Sandra och Saga ute på gården sen följde dom med in ett tag när regnet kom.



Barnen somnade till en film och sen fick jag lite finfrämmande


Nu morgon, jag och Ludde är vakna och vi ska käka lite frukost på balkongen.



Kanske ESKILN idag nu är solen skiner ;)

Inga kommentarer: