söndag 10 november 2013

Alla är värda kärlek och respekt

För många många år sedan spenderade jag några månader med en kille som "inte var så bra" 

Det är inget jag funderar så mycket på idag, men det finns med mig, men det är ingenting jag heller skäms för längre som jag gjorde då. 
Som ung tjej så tror man, eller man har blivit intalad att det är ju MITT FEL, men idag vet jag bättre. 
Jag är inte perfekt, jag har massor med irriterande sidor och egenskaper som säker kan få en del att bli galna. 
Herregud, jag kan ju bli galen på dom själv. 
Men det ger inte någon annan rätten att trycka ner dig psykiskt eller fysiskt. 

Men idag VET jag att jag förtjänar bättre än så och jag VET hur kärlek INTE ska se ut. 

Alla är värda och förtjänar kärlek och respekt och någon som kan se det fina i dig. 
Ibland behöver man påminna sig om det bara. 


PUSS OCH KRAM 



Inga kommentarer: