onsdag 20 november 2013

Bandy tydligen !

I dag har jag träffat mina vildingar en snabbis då jag lämnade kläder på skolan. 
Fick då reda på att Ludde har börjat på bandy och att Hugo kanske ville börja i bandyskola.
Å det är ju jättekul för dom att dom vill göra något.
Men jag kanske hade velat vara med och sagt mitt oxå, men aja, vill dom detta så ska dom väl få det då. 

 Men det första jag tänker på är att denna talanglösa mamma som inte har körkort måste släpa på all bandyutrustning i mörker och kyla ända till Västanfors och sen hem igen efter en timmes träning. 
Och killarna som tycker det är drygt att cykla (sommartid) till fotbollsträningen. 

Men, det ordnar sig säkert. Annars blir det väldigt bra motion om inte annat. 

Ja ni, fortsättning följer. 
Var glad över att se dom iallafall ;) 







Inga kommentarer: