tisdag 31 december 2013

2013 vart tog du vägen ?

Snart kliver vi in i 2014 och som sig bör ska man väl se tillbaka på året som gått och säga något om det. 
So here it goes: 

JOBB
Jag skrev på papper för fast jobb på ICA och jag fick min första betalda semester. 
Det är STORT och helt fantastiskt. 


HÄLSA
Började springa i september och håller väl fortfarande i det så gott det går, även om jag slackat efter. 
Maten är fortfarande ett problem som MÅSTE lösas. 
Skam den som ger sig 


BARNEN 
Ja ni, mina fantastiska vildingar har verkligen levt ut under 2013 ;) 
Både på gott och ont. 
Största förändringen står Hugo för. 
Han har växt och blivit ett helt annat barn sen han fick börja i förskoleklassen. 
Modigare, gladare, mer självsäker och fått nya vänner och jag är otroligt stolt. 
Ludde har hittat sin passion i skridskor och han gör det bra. RIKTIGT BRA. 

Det har varit en massa konflikter på hemmaplan som varit tuffa, men vi klarar det oxå. 
Utan dom....ja, va hade jag gjort ??



VÄNNER
Det kanske inte har varit något riktigt "vän år"
Jag är så dålig på att höra av mig, vissa skaffar familjer. Vissa utökar sina familjer, vissa flyttar mm
Visst träffas vi mer sällan nu, men nog har vi hunnit med ett par möten med mammagruppen, ett par Terapi-te träffar och ett par möten med mina pantertanter. 
Lite vin hos Nanny och nån vända på Fagerstas uteställen med Nettan. 
Även om vi inte ses tjejer så finns ni i mina tankar och mitt hjärta



KÄRLEKEN
Tror jag låter det vara osagt faktiskt. 
Det brukar vara säkrast så......
MEN, ibland känns det BRA....

UPPLEVELSER
Våran Stockholmsresa med besök på Gröna Lund, hotellövernattning, Naturhistoriska mm var en succé
Vi hade det helt fantastiskt !!!


Melissa Horn på Cirkus med Daniel
Underbart på alla sätt och vis. 

Kryssningen till Helsingfors med mina vilda. 
Våran lilla minisemester som Ludde var så ivrig att berätta om i skolan efter sommarlovet :) 
Ett härligt minne tillsammans


Ett bra år som gått hiskeligt snabbt. 
Vilket det tydligen gör när man har barn somgår i solan. 
Det skriver jag under på faktiskt. 

Välkomnar 2014 och hoppas på att det blir ett bra år. 
Eller jag får väl se till att det blir ett bra år ;) 












Inga kommentarer: