söndag 8 december 2013

Älskar listor. SÅ ger mig gärna fler

Snott från http://systrarnabackstrom.se/

Vem pratade du med senast och vad sa du?!
Mina barn. Och jag sa: Kom ihåg att Fia-Lotta kommer hit och ska ta kort på er vid tolv halv ett. 

Vad gör du i sommar?
Jobbar och har semester, men inga planer än

Saknar du någon just nu? 
Japp det gör jag. D, min syster Liv som jag inte träffat på länge. MJ och HetC just nu faktiskt. 

Vad står det i ditt senaste sms? 
"Du gör inte bort dig. Det där tyckte jag var gulligt ;-)"

Vad börjar den senaste personen du kysstes namn på? 
D

Hur många personer har du kysst de senaste 5 månaderna?
1

Vem är ditt senast missade samtal ifrån?
Millan

Äger någon ditt hjärta just nu? 
Mina barn gör det 

Vem var din första kärlek? 
Det var en kille jag gick på gymnasiet med

Känner du någon som har gjort en abort? 
Japp. Jag :/

Röker du?
Nej verkligen inte 

Har du spenderat en natt med den senaste personen du kysste? 
Japp

Vem är din bästa vän?
MJ, BajsCarro

Beskriv dig själv med 5 ord:
Omtänksam
Förvirrad
Snäll
Glad
Mesig 

Ett sista tips till alla som läser det här? 
Behandla andra som ni själva vill bli behandlade. 


Inga kommentarer: