torsdag 6 mars 2014

Blombud

Där står jag i postkassan och jobbar, så kommer det en tjej med en STOR bukett. 
-Är det du som är Anneli?
-Va, Eh....ja, vadå är det till MIG ?????!!!!
-Ja
-Vem är det ifrån?
-Det är från en anonym

Jag fattar verkligen ingenting. Känner mig handlingsförlamad. 
Tar buketten. Shit, den är skitstor. Öppnar den och mina arbetskamrater flockas runt mig. 
Världens finaste röda rosor...
Ett kort hittar jag......läser och det brister. Tårarna rinner och blandas med typ små skrik och märkliga ljud och !!! jag får lite svårt att andas. 
I ligger oxå en fin liten ask med choklad. 

Va har jag gjort för att förtjäna det här ?? 
Såååååååå lycklig. har aldrig sett en sån fin och stor bukett någonsin. 

Han kan han.

Sånt här händer ju bara på film. Och jag har alltid haft en hemlig dröm och tänkt hur fantastiskt och romantiskt det skulle vara på att få blombud till arbetsplatsen. 

Å så får jag det !!!! Kan inte förklara hur glad jag blev iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii






Inga kommentarer: