tisdag 11 mars 2014

Det är tisdag

Måndagen visade sig vara en riktig lyckodag. 
Lite trött efter helgens bravader. Men med jobbarkompisar som gör livet lite bättre så hade jag en bra dag på jobbet. 
Lunchade med Michaela på Kina *MUMS*

Slutade kl sex och vart då hembjuden till Dannes mamma och syster på middag och där hade vi det bara så himla bra och trevligt. Vi satt där ett tag och pratade och kollade på TV. 
Sen åkte jag och D hem till mig. La oss relativt tidigt. 
Jag vaknade strax före åtta. På med träningskläderna, begav mig till gymmet med massor av energi och gick förbi vildingarna i skolan på vägen hem. 
Så ni förstår väl att jag mår rätt bra nu va ? ;) 

Solen skiner och om ett tag kommer mamsen och hjälper mig att rensa min balkong från en massa bråte så jag kan göra den lite vårfin. 
TUMMEN UPP 


Inga kommentarer: