lördag 15 mars 2014

Massor med små delar blir ett invecklat inre kaos

Det är mycket jag skulle tänka mig att göra just nu, men försöker bemästra konsten i självbehärskning. 
En del i mig är arg. En del är kåt. En annan del är så sjukt sugen på något förbjudet. En del känner sig trotsig. En del är ledsen. En del vill bli plågad och en annan del vill ha njutning av alla det möjliga slag. 
En del har fått nog, en del tänker "dra åt helvete", en del tänker alldeles för stora vackra ord. 
En stor del är besviken och fundersam.

Men i allt det där så finns en styrka som står emot. Jag MÅSTE. Det finns inget annat. 
Jag har skrivit sms. Flera, många och långa och jag har raderat dom. 
Jag godkänner inte mina egna känslor och tänker inte förlöjliga mig själv. 

FUCK IT

 Å andra sidan:



Inga kommentarer: