fredag 14 mars 2014

Denna långa torsdag

Började dagen med ett pass på gymmet. Så jäkla skönt och roligt folk. Älskar när man kommer ner dit och alla hälsar och man byter några meningar med nästan alla som är på plats. Sånt gillar jag. 
Sen dusch och småstressade till jobbet. 
Förmiddagen kan beskrivas som glädje. efter middagen som ett helvete. Vad som hände vid bytet mellan dessa perioder kan man kalla en tornado i skepnad av en kvinna som liksom sög ur mig all livsglädje och energi som jag hade i kroppen. 




Alltså jag är så otroligt känslig för energitjuvar. 
Jag hade PÅ RIKTIGT panik, grät inombords, hade tryck för bröstet och hjärtklappning och kände mig helt lamslagen och ville bara därifrån. 
Alltså efter det så var mina ben tunga som bly, jag hade svårt att andas och hamnade i någon typ av chock. Låter kanske överdrivet, men jag underdriver faktiskt detta. Känslan var obeskrivlig. Har haft den ett par gånger förut vid umgänge av energitjuvar. Nej, tack. Aldrig mer om jag får välja. 


Nåja, trevligt möte inne på affären på kvällen gjorde susen. 
Ja, tills det var dags att gå hem och jag inser att mina nycklar är borta IGEN !!!!
Och med bara 5% batteri i mobilen så får jag lite panik. 
Räddningen blir denna kväll en person som för ett litet tag sedan beskrev mig som "Söt och snygg på samma gång" Jo, man tackar. Personen körde hem mig och vart mitt lugnande piller en stund när jag kände mig ensam och eländig. Och så den jourhavande vicevärden som hade hjärtat på rätt ställe och för 2361896 gången öppnade min dörr. 10:e gången gratis. Tackarrrrrr




Inga kommentarer: