fredag 29 augusti 2014

Ett år går fort

När andra ser förändringen, ja då myser och ler mitt bekräftelsebehov till tusen. 

Pratade med Karro på jobbet igår. Då sa hon att det syns att jag gått ner i vikt och att det inte var längesen vi stod på jobbet och jag sa att "Nu måste nåt hända"
Det var ETT ÅR sedan. Ett år kan kännas som lång tid. 
Men igår efter vårat samtal så tänkte jag på hur otroligt fort tiden har gått

Och det bästa med det hela är att det inte ens har varit jobbigt. Bara skönt, utvecklande, stärkande på både det fysiska och mentala planet. 

Vissa dagar känns bara dryga (som idag) men jag gjorde det. Ett snabbt pass på gymmet och jag mår mycket bättre. Plus att jag träffade Obeka där och hon hade gått dit för hon hade läst min blogg och DET mina vänner gjorde min dag !!!

Resan fortsätter. 



Inga kommentarer: