torsdag 7 maj 2015

Världens finaste sms

Efter en pissdag på jobbet. Och en jäkligt stressig kväll som gjorde att jag bara ville gråta. Så låser vi butiken. Jag tittar i mobilen och ser detta fina fina sms från min fina fina vän S!!!!
Hur glad/rörd/stolt/varm blir man inte?! Alltså helt UNDERBART !!!!

"anneli nielsen - vilken jävla stjärna 🌟. jag har kämpat som fan med lchf och träning, det har inte hänt så mycket fören nu då de börjar släppa jävligt sakta men säkert. Har varit så otroligt opepp pga det och tänkt ge upp sååå många ggr men ändå lyckats ändra mig och tänkt att, nej jag ska fan klara det denna gång. idag på crosstrainern gick det bra för första gången och vet du varför? För att jag börja tänka på dig, du är en stor inspirations källa för mig och säkerligen tusen andra. Du är alltid glad och full med energi, du berättar när det går piss och när det går bra. Du ger ALDRIG upp och du strävar alltid efter att bli bättre. - jag ska göra mitt bästa för att försöka bli lika grym som du. Är så jävla glad att du finns i mitt liv. PUSS för att du är bäst utan att ens veta om det. ❤️❤️❤️"


Inga kommentarer: