fredag 10 juli 2015

37 år

Grattis till mig själv som fyllde 37 år igår. 
En lugn födelsedag vart det. Man orkar ju inte så mycket såhär på äldre dar ;-) 
Kärleken bjöd på middag i Västerås på "Texas Longhorn". Vildingarna var hos mormor och spenderade natten där för första gången. Så vi fick en hel eftermiddag/kväll/natt själva. Inte fy skam om du frågar mig ;-) 

Många fina gratulationer på FB, sms och samtal som värmde otroligt mycket. 

Presenter då? Två turer till huvudstaden väntar. Madde och jag åker i början av augusti och så ska kärleken bjuda med mig och kidsen till Gröna Lund. Perfekt om ni frågar mig då jag inte är i behov av några grejer och prylar. 
UNDERBART !!! Av Ludde fick jag en stor Marabou chokladkaka. Han vet vad hans mamma gillar. 

En toppendag hade jag. Är så himla nöjd och tacksam. 




Inga kommentarer: