tisdag 14 juli 2015

Stockholm Gröna Lund

Igår drog vi hela familjen till Stockholm och Grönan. En dag att minnas där jag är otroligt stolt över oss alla. Stolt över Ludde som stundtals sprang runt själv och åkte karuseller när han inte ville åka med oss. 
Stolt över Hugo som trots att han var rädd, vågade erkänna detta och sen trotsade rädslan och åkte karusellerna ändå. Och att han vart så stolt och nöjd sen gjorde mig tårögd. 
Stolt över D som tog sig an oss och som klarade av denna dagen med bravu. 
Stolt över mig själv som igår körde MITT I SMETEN i Stockholm och överlevde. Stolt att jag åkte Fritt Fall med kärleken. Värsta jag har varit med om!!! "Mamma, du skrek ju 5 sekunder efter karusellen hade stannat" 
En resa att minnas på många sätt och vis hahaha 
Älskade ungar. Älskade man. 
Skulle hälsat på syster Liv. Men När vi kom till hennes arbetsplats så hade hon redan slutat. Attans otur. Men det är snart dags för huvudstaden igen. 

Fina duktiga Ludde och jag åker bläckfisken


I kön till kvasten. 


Modiga, glada, tacksamma Hugo


I skrattkammaren. 


Tack för oss.


"Visste att du skulle ta kort på den där gamla solen" haha



Tack Stockholm för en händelserik och fantastisk dag!!!! 






Inga kommentarer: