söndag 12 juli 2015

Då var det söndag igen då

Söndag och dags att bekänna sina synder och be om den där förlåtelsen. Jag kan väl inte påstå att jag har syndat så speciellt mycket. Om man inte räknar med sex innan äktenskap som en synd då förstår. Annars har jag väl varit lite halvtjurig vilket såklart har sina förklaringar då mensen rann till i trosorna i går. Men alla i familjen lever och det får man väl ändå se som en vinst. 

Igår kom Nanny över och vi fick prata en stund. Det var länge sedan så det var väldigt trevligt. 

I morgon ser det ut som vi drar till Stockholm och Grönan med kidsen. Ska bli skoj som fasen. Lite orolig över körningen bara. 

Å på tal om körning så är jag varje gång jag sätter mig i bilen sååååå himla tacksam över mitt körkort. Är så stolt och så glad över att jag fick möjligheten att ta det. Bland det absolut bästa som har hänt mig. Som igår tex. Då hade jag dagen innan möblerat om och rensat i killarnas rum och garderob. Sååå mycket skit och X antal kassar fyllda med skräp. Igår morse packade jag in allt i bilen och drog iväg till tippen. Bara sådär. Hej å hå. Det som annars brukar ta mig ett halvår innan jag bett om skjuts och innan det är klart tog mig bara 15 min med bil och körkort. LOVE IT!!!!!

Inga kommentarer: