fredag 23 oktober 2015

Grubblerier

Killarna är så taggade inför matchen i morgon. Så att få dom i säng idag var inga problem alls. 

Själv är jag i min vanliga förvirrade värld. Vart är jag nu? Vad gör jag? Va betyder allt? Det funkar åt det ena hållet. Men mitt håll då? Jag vet ingenting. Jag frågar ingenting, för jag vill kanske inte veta. Är jag lycklig? Inte just nu. Inte med tankarna. Men sen.......närvaron tar bort allt. Rensar alla tvivel. Och då är jag lyckligast i världen. På riktigt. Så lycklig att jag knappt kan andas. Samma andning. Hjärtslagen. Livet där och då.....magiskt. "Världens bästa Anneli"
Men sen.......va händer där emellan. 


Och sen då, kommer plötsligt ett Sms: "jag tänker på dig hela tiden" 
Någon tänker på mig. Hela tiden.  
Jag svarar inte. Inte nu. 





Inga kommentarer: