torsdag 15 oktober 2015

Nu har hon bytt namn

KarroBarro heter numera KarroKaka pga hennes bakmissbruk. 
Hon fick iallafall mig att skratta till tårar idag när hon förklarade att Rocky road var SÅ 2012. 
Alltså, där och då dog jag!!!

Hon var en av anledningarna till att jag har haft en toppendag på jobbet. 
Började bra när A-M gav mig ett par skor direkt när jag kom. Skitsnygga höstskor som hon inte kunde ha. Och inte ett öre behövde jag betala för dom heller. Bra start !!!

Kunderna har varit fantastiska och gett mig många skratt. Ja idag har jag inte behövt anstränga mig heller. Suttit med ett leende hela dagen. Från 09-18.

Lite meddelanden som gjort en glad ;-) Ibland lär man chansa......hur bitter man än är haha
Aja, oavsett så hjälper det till att få mig att må bra just nu. 

Å så har jag världens bästa vildingar som älskar mig. Idag är det på topp. 



Inga kommentarer: