tisdag 27 december 2016

Gnäll

Jobbet har inte gjort mig gladare. Får förfrågan om jag kan jobba i morgon. I morgon som var min lediga dag. Hade verkligen behövt den för jag är helt uttömd på energi. Men jag kan inte säga nej. Men har gråten i halsen. Jag hade behövt det så sjukt mycket. Jag mår inte bra nu. Inte alls faktiskt. Men men. 

Å så ser kidsen fram emot nyår. Ett nyår då jag måste boka tågbiljetter t/r till huvudstaden. Då vi bara blir tre nu. Har ju lovat dom. Måste hitta någonstans att bo och sen mat osv. Vet att dom kommer att förstå. Men jag kan inte svika dom nu. 
Det ligger över mig och det måste gå. 

Min själ känns lite misshandlad. Vart ska jag få min kraft ifrån. Att bita ihop och kämpa på det kan jag. Men nu känner jag mig yr och illamående. Men men. Gasen i botten och ge allt. Finns inte tid och plats för ett nervsammanbrott. 

Allt blir bra. Bakom molnen lyser solen ALLTID. 

Inga kommentarer: