lördag 17 december 2016

Sant

Otrohet är fasen INTE OK. DEt förstör mer än någon kan tro. Det är lågt. Det är så elakt och vidrigt och sen att inte stå för det. Lögnerna!!! Inget gör så ont som otrohet. Man ifrågasätter sig själv och tron på sig själv försvinner totalt. Det krävs så mycket styrka att kunna lita på Någon igen efter en otrohet. 
Jag har blivit bedragen så många gånger i mitt liv. Jag har förlåtit, jag har försökt att lägga det bakom mig. Jag har försökt att lita på en man, men jag känner mig för skadad. Jag känner att jag aldrig kommer att komma över det helt. Det finns alltid en misstanke och en oro oavsett vem man skulle träffa. Jag känner att "varför skulle någon nöja sig med bara mig" Det finns inte i min värld. "Jag är ju värdelös"osv. 
Otrohet, det är det värsta du kan göra mot din partner. Om du inte kan välja, var då ärlig och låt din partner göra det åt dig. Sanningen kommer alltid fram. Förr eller senare. Karma!!!

Inga kommentarer: