lördag 3 december 2016

Vilken dag

På väg i bilen till Örebro så var vi PÅ RIKTIGT ALLTSÅ, bara några centimeter ifrån att krocka med en stor jävla älg. Tur att jag kör så pass sakta och att jag hann se den och bromsa. Trodde att vi skulle smälla ihop med den. "Nu krockar vi" tänkte jag. Men det gick, som tur var bra. Men skapligt skakig i benen efteråt så vi blev tvugna att åka in vid vägen och stanna en stund. 

Förutom den näradödenupplevelsen så har vi haft det fantastiskt. HotellRummet (som JAG bokat och betalat) är så jäkla fint och lyxigt och stort. Vi har varit ute och käkat, vi har badat, bastat (bubbelbadkar och bastu på rummet) och myst. Underbart!!! Jag njuter. Här och nu mår jag så jäkla bra. Just nu, i detta ögonblick vill jag inte vara någon annan stans. Just nu är jag lycklig. 
















Inga kommentarer: