söndag 12 mars 2017

En mamma med för stora ambitioner

Efter gårdagens morgonpromenad som gjorde susen för humöret tänkte jag i morse när jag vaknade att: IDAG SKA HELA LIGAN UT Å GÅ RUNT ESKILN. Va kul att göra något tillsammans så att vi får en bra start!!! Bra start my ass. Den ena var på. Men inte den andra. Det är väldigt sällan som vi alla tre är i symbios. Någon måste alltid sätta sig på tvären. Med en halvtimmes perspektiv på detta så är det lite charmigt. Men just där och då bet jag mig i läppen så det blödde. 
Här på bilden är vi två. Den tredje klättrar i träd och "vill inte stressa" Hahaha vi kom typ 150m sen blev vi varse att vi inte skulle hinna om vi skulle vänta på han i trädet för min förstfödde ska va med en kompis (det heter inte "leka" längre tydligen) Älskade skitungar!!!! 😂🙈🤦🏻♀️

Inga kommentarer: