lördag 18 mars 2017

Varit vaken sen halv sju

En tvättmaskin är igång iallafall. Det var min kraftansträngning denna morgon. Bara två timmar kvar till jobb nu. 

Hittade gamla bilder för ett år sedan där jag vägde mig och skrev upp fett och muskelmassa mm. Iallafall har det blivit en förbättring på alla fronter. Mer muskler. Mindre fett och 5kg mindre på vågen. Sakta med säkert. Tampas med min "bulimihjärna"varje dag dock, som verkar ha jävligt svårt att samarbeta med den vettiga delen. Men känner ändå en kontroll jag inte haft förr. Dåligt samvete får jag fortfarande varje dag, men jag agerar inte på det på samma sätt. För mycket grubblerier på saker jag inte kan påverka sätter igång dåliga vanor och småätande. Man måste ta kontrollen över sig själv. Denna vecka blir det FOKUS på mig!!!!!


Inga kommentarer: