måndag 20 mars 2017

Jag har blivit en EXPERT på mitt liv

Kontrollen jag har över mitt liv, mitt mående och mitt agerande är stundtals brilliant. Den där minuten i månaden då
Man faktiskt tycker att man är rätt jävla grym ändå oavsett vad andra pratar om, tycker, tänker och gör. När jag känner mig stark och trygg i mig själv. När jag inte låter mig påverkas nämnvärt av omgivningen då känner jag mig fantastisk. Mitt liv är mitt och jag är stark nog att leva det och ta hand om det som måste göras även om det inte verkar rimligt och vettigt i andras ögon. Jag lever inte för er. Jag lever för mig. Mina val, mina konsekvenser. Men mitt liv är som sagt mitt och jag VET att jag gör det bästa jag förmår här och just nu. Vissa saker blir skitbra, vissa blir mindre bra och andra kan sluta i katastrof. Små steg framåt tar jag. Ibland går det så sakta att man inte ser det. Men det viktiga är inte att det syns utåt. Det viktiga är hur det känns inuti. 
Men det är bara jag.........och ibland är det faktiskt helt jäkla OK trots allt. 

Natti natti
Dröm sött och vakna blött

Inga kommentarer: