fredag 24 mars 2017

Fredag

Vilken natt det var. Länge sedan jag var så orolig för en annan människa. Och han trodde jag sov helt oberörd. Nej, inget kunde vara mer fel. Minimalt med sömn men fick nog sammanlagt ihop ett par timmar. 

Idag hade jag tid hos en KBT-terapeut. Har alltid varit lite skeptiskt. Tyckt det varit så jobbigt då jag testat det där med samtal förut. Men ååå vilken fin kvinna jag fick tala med. Jag ska ge det här till mig själv. Stärka mig själv, ifrågasätta mig själv, ändra på gamla mönster och bygga upp en styrka för att jag ska kunna må så bra jag bara kan. Så jag ska kunna hantera jobbiga situationer när dom dyker upp. 
Jag kände ett lyckorus när jag gick därifrån. Så himla nyttigt och nu TROR jag verkligen på detta. 
Kanske kommer att bli tufft, men va fan, livet är ju det ibland ;-) 

Trött på jobbet idag såklart. Men stämplade ut kl 15 och åkte direkt hem till mini som med två kompisar kom direkt och frågade om jag varit otrogen då dom hittat någon i min säng. 
Hahaha jäkla skitungar hahaha

Inga kommentarer: