lördag 29 april 2017

Jag tror inte folk fattar

Flera har frågat "Du ska väl inte jobba nu??" På ett sätt känns det lite förnedrande. Även om jag vet att dom inte vet och dom vill väl. "Lyssna på kroppen och vila" 

Jag kan inte ens sitta upp!!!!! Jag har varit på toa tre gånger sen jag kom hem i Onsdags och då har jag skrikit av smärta på vägen dit och tillbaka. 
Jag ligger bara ner. I snart 72 timmar har min position varit horisontal. Rygg, sidan, mage. Sitta upp funkar inte alls. Ännu mindre stå upp. 
Tur att aptiten är minimal för jag tar mig inte ut i köket. Jag har PÅ RIKTIGT så jävla ont att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. 
Och när man får svar att det kan ta en vecka, så vet jag inte heller om dom inte fattar exakt HUR ONT det gör. 
Jag HATAR DET HÄR!!!!!!

Roten till allt ont. 


Inga kommentarer: