onsdag 12 april 2017

Magkatarr mm 🙈

Kan man spy av det? Har så fruktansvärt ont i magen just nu. Det hugger och krampar så jag blev tvungen att kräkas. Huvudvärk och lite feber lägger vi oxå till. Men det brukar gå över efter en stund. Iallafall det värsta. 

Igår på jobbet så svartnade det för mina ögon. I säkert tre sekunder. Så himla otäckt. Kändes som flera minuter 🙈. Jag blev väldigt rädd. Sen när det försvann så kom det upp ungefär som när man ser värmeångor som flimrade vid vänster öga. Och det satt i i kanske 15min. Svårt att förklara. Stackars min kollega var lite rädd att jag skulle svimma där. 

Men men, bara bita ihop. Det är så man gör!!!! Nog med gnäll nu ;-) 

Kollar på dom där små mästerkockarna nu. Herregud vilka ungar. Sinnessjukt. Fasen va duktiga dom är alltså. 

Nu ska jag ropa in mina vilda för lite kvällshäng. 

Inga kommentarer: