torsdag 27 april 2017

Vilket jävla dygn

Efter nästan 10 timmar på akuten i Köping och X antal prover så skulle jag få åka hem. Alla prover såg bra ut. Det var bara lite blod som kom ut från den där ryggmärgsvätskan som dom skulle kolla lite nogare på. 
Bieffekterna av den där sprutan kunde vara lite huvudvärk dagen efter. 
Dagen efter??? LITE huvudvärk. Jag grät och kräktes och trodde jag skulle dö. Smärtan var inte bara i huvudet utan även mellan skulderbladen typ. Fick ringa min älskade pappa så han fick hämta mig i Kolsva för jag kunde inte köra bil. Kunde inte sitta upp. Grät och grät. 
Inga tabletter hjälpte ett skit. 
Och inte fan har det gått över idag. Har SÅ JÄVLA ONT!!! Kan inte sitta, kan knappt ligga. Det går inte att förklara. 
Nääää usch och fy. 

Det enda positiva var att läkaren kallade mig ung och smal. Och en annan sa, vältränad med Gunde Svan-puls. 47 i vilopuls var så att pulsmätaren reagerade. Jo då, men är väl en atlet. 


Inga kommentarer: