måndag 17 juli 2017

Tillbaka till verkligheten

Har haft en heeelt fantastisk helg med min kärlek i Krakow. Ett ställe jag mer än gärna åker tillbaka till, för det var mycket jag ville se och uppleva som vi såklart inte hann med. Denna gång var det fokus på mat hahaha och mys!! Jag är sååååå nöjd med det. Kunde inte ha varit bättre faktiskt. 
Men nu är vi hemma och tillbaka till verkligheten På gott och ont. 
Längtar efter mina barn. Fruktansvärt mycket. Hur ska det bli när dom åker till sin pappa när min semester är slut?! 
Jag har faktiskt ingen jätteångest inför att börja jobba igen. Har haft en riktigt bra semester i år. Det enda jobbiga blir att vara borta från kidsen och att biljäveln inte funkar.
 Bilen är ju trasig så den kommer jag ingenstans i. Kommer inte ens in i den. Va fan!!!! Måste tyvärr börja leta efter en ny :-( 
Kärleken drog iväg i morse och nu slappar jag bara i sängen en stund. Det är Måndag och sista semesterveckan har börjat. 

Inga kommentarer: