lördag 27 mars 2010

......

Hemma efter en trevlig eftermiddag hos Petra med fika, lek för barnen och en massa tjejsnack. Tack för idag tjejer. (madde och petra)
Barnen ligger i sängen, sover inte rikgit än, men dom är trötta nu alltså.

Sakta och plågsamt börjar den smyga sig på.......seperationsångesten. På måndag ska dom hem till deras pappa.
Jag är faktiskt riktigt tacksam över Xet pga hur han är som pappa. Jag är aldrig orolig när dom är där, känner mig alltid trygg och VET med säkerhet att dom har det hur bra som helst.
Enda nackdelen är väl att dom har det ännu bättre där ;) Det finns mycket där som jag inte kan ge dom, men som sagt.................huvudsaken dom har det bra.
Vi har väl kanske olika åsikter när det kommer till saker och ting och vi får aldrig riktigt chansen att prata om killarna och uppfostran, regler och allt vad det nu är.

Men det funkar. Dom har sitt och jag har mitt sätt. Kanske inte alltd det bästa, men tanken bakom sätten är av kärlek så heeelt galet kan det ju inte bli.

2 kommentarer:

Tanja sa...

De har det inte bättre där! De har det lika bra både hos dig och pappa. Skärp dig nu kvinna ;)Där hemma finns inte mamma, så det så! Kram på dig!

Marlene sa...

Det viktigaste för barnen är kärlek, det kommer lååångt före allt materiellt och du ger dom massor av kärlek...