torsdag 25 mars 2010

Såg ni på TV i går kväll ?? Näääää, jag sov !!!

Har somnat nu varje kväll när jag lagt barnen. Det här med att jobba tar verkligen all min kraft. Men det är så himla roligt. Jag trivs hur bra som helst och jag har verkligen roligt på jobbet.
SKit kul med alla goa männiksor man får möta.

Gubbben som kommer in och drar den ena fräckisen efter den andra och bjuder mig på många härliga skratt, surtanten utan liv som jag tycker om att prata med, snygga killar som handlar, folk man annars inte träffar så ofta som man får byta några ord med.

Jag får göra och se så mycket och lära mig massor vad som händer i en affär. Det är hur skoj som helst !!!

Håller tummarna för sommar jobb nu.
Men som sagt man blir rätt trött och allt som sker på TV efter kl 19:30 missar jag för att jag då ligger och snarkar som bäst ;)
.

Inga kommentarer: