tisdag 23 mars 2010

INTE IGEN !!!!

Nu var det längesen jag grät så mycket som jag gjort nu på kvällen. SÅ mycket flashbacks. Hatar att bråka, hatar att alltid försvara mig själv trots att det inte handlade om mig från början.
Det jag vart mest ledsen för var att jag trodde att jag skulle slippa sånt här efter skilsmässan, men det finns andra personer som får mig att känna precis lika dan och göra mig lika ledsen/arg som Xet.

Jag hatar att bråka, jag hatar att hamna i konflikter, vill bara säga förlåt och låta allt gå vidare även om det inte var mitt fel.

Hatar att känna mig i underläge, och det kan vem som helst få mig att känna. Jag kan tro på mig själv och det jag säger och tycker, men det går så snabbt att prata bort.

Har jag sagt en sak och sen säger nån att jag sagt nåt annat så tror jag på det.

Jag litar så sjukt lite på mig själv när jag blir ifrågasatt och tillsagd och är ganska lätt person att "manipulera" (grovt ord, men jag hittade inget annat)

Så det slutar ofta att jag ber om ursäkt med tårar i ögonen och jag har ingen aning om varför.
jag vet inte hur det slutade idag, och jag är för trött och ledsen för att orka bry mig.

2 kommentarer:

Avesta Robert sa...

Skickar en STOOOR Bamsekram till dig*

KRAMAR*

Madde sa...

KRAAAAAAM