torsdag 19 april 2012

En sån dag

Idag har varit en ganska bra dag. Jag har inte blivit arg på barnen, dom har skött sig bra och lekt med kompisar. 
Men ändå har jag känt mig så där irriterad, trött och känslig ni vet. 
  • När alla ljud låter EXTREMT högt tycker man
  • varje litet gnäll från barnen som man annars kan ta så bra gör så att man räknar till 122348878 i huvudet
  • där varje "mamma kom!!!" är så enoying att man vill krypa ur sitt eget skinn. 
  • när varenda liten grej man är tvungen att plocka bort får en att vilja elda upp lägenheten så man slipper städa


En sån dag har det varit, men jag har trots det som sagt hållit mig ifrån att bli arg. 
Har däremot skrattat väldigt mycket med mina barn idag. 
Blir ni förvirrade...?? Jag med !!!

Nu är huvudet så tungt (matchar kroppen), ögonlocken tyngre (matchar kroppen), huvudvärken ENORM (matchar kroppen) och jag skulle kunna somna i skrivandets stund. 

Så hör ni inte mer från mig idag så snarkar jag gott i min säng. 




Inga kommentarer: