måndag 30 april 2012

hmmm

Det vart inte riktigt som jag hade tänkt att det skulle bli att hämta barnen idag. 
Ludde betedde sig väldigt märkligt och ville inte följa med hem. 
Såg på en gång att dte var nåt skumt med honom. 
Så efter att först ha hämtat Hugo så fick jag mer eller mindre släpa ut Ludde från fritids med tårar i ögonen (mina). 
Inte nån höjdare direkt, men vi hann inte många meter innan han förändrades helt och bad om ursäkt och vart gamla vanliga Ludde igen. 

Jobbig situation att hantera när personalen tittar på och ens sjuåring (snart) som vägrar att följa med. 
Jag kan ju inte bli arg för det vet jag hjälper inte ett skit, men bestämd blev jag ju tvungen att bli så jag fick som sagt BÄRA ut honom. 
Nej fy fan vilken start.
Men känner sig ju som världens sämsta mamma som barnen inte vill hem till, och man tar ju åt sig som om allt beror på MIG :( 
Men men.........nu är det som det ska igen som sagt. 


Inga kommentarer: