lördag 28 april 2012

I love to be loved....

 .........eller nä, det skrämmer skiten ur mig.
Jag kan inte acceptera att det är JAG som blir älskad....varför då liksom ?? 
Jag fixar inte att ha någon som tycker om mig eller älskar mig. 
Jag kan inte hantera det och jag vill bara fly.

Jag vet inte hur man gör, jag klarar av början, det här nya och när det ännu inte är så där "säkert" och jag kan framstå som en glad och bra tjej så, men sen är det så otäckt.
Jag får panik i hela kroppen och får svårt att andas istället för att njuta av det-


Att komma nära mig är tydligen inte så lätt som jag trott att det är.
Jag är ju ganska öppen av mig annars, men det är NU efter snart 34 år som jag faktiskt inser att jag är en person som är svårt att komma in på livet, så där på RIKTIGT. 

Vi kallar det här världens längsta 30årskris






Inga kommentarer: