fredag 18 maj 2012

Fredagsnöjen

Idag snodde morfar och Anna vildingarna på förmiddagen och drog med dom på Våryran bland karuseller och ballonger. 
Då passade jag på att träffa Anna och världens sötaste lilla Simon nere på stan. 
Å va nyfödd bebis luktar gott. 
Sen kom även Nettan förbi som jag inte sett på evigheter.


Tittade runt bland alla stånd och sen handlade jag lite mat och cyklade hem. 
M var där så fick en liten stund med honom innan han drog iväg på fiske. 

Barnen kom bara för ett litet tag sen och var helnöjda med den här dagen. 

Nöjda barn = Nöjd mamma <3

Han dock se ett par byxor på stan som jag ville ha (efter som 99%) av alla mina byxor är trasiga) som kostade 199:- men tyvärr är Fru Tom Peng Pung tvungen att prioritera mat innan hon får egohandla igen. 

Nåväl, nu är det Fredagsmys som gäller!!



Inga kommentarer: