torsdag 24 maj 2012

Nä ush

Oj så trött jag är efter en dag i solen. 
I morgon vankas det grillfest hos Muffarna och det ser jag fram emot. 
Blir dock väldigt nyktert för jag är typ pank, och det kommer att bli väldigt varmt med tanke på att jag inte har några sommarkläder alls och har som sagt inga pengar att handla några nya för heller. 

Näää fy va trött jag är på det här fattiga livet. 
Det blir aldrig en enda krona över AAARRRRRGGGGHHHHH
Både jag och barnen behöver kläder :( 

Å det är frustrerande och jag mår piss över detta, mår piss över hela mitt liv just nu. 
Iallafall dom veckorna jag inte har barnen

och i sommar kommer dom vara nästan hela tiden hos deras pappa då jag ska jobba. 

Skitjobbigt för mig, men bäst för dom så att dom får lite sommarlov :( 
Får ont i magen redan nu faktiskt. 


Inga kommentarer: