lördag 19 maj 2012

Snacket #10

1. Vad gör du om du hittar någon annans hårstrå i maten?
Det beror lite på hur hungrig jag är hahaha Ibland har jag tänkt: ÄSh...!! Men ibland: UUUÄCK !!!!

2. Om du äter något och det plötsligt dyker upp ett djur i maten, larv, mask, fluga etc, vad gör du då?

Nej men fy fan, dyker det upp ett djur skriker jag nog rakt ut !! Och kanske av ren reflex kastar iväg tallriken eller nåt sånt. 

3. Nämn tre saker som du tycker är riktigt äckligt? (ej samma som nr 1 & 2)

Att se och höra någon annan vuxen människa kräkas
När någon pratar om äckliga spirckfärdiga finnar eller varbölder (jag håller på att spy nu)
Knark

4. Nämn något som andra tycker är äckligt, men som inte bekommer dig?

MJ får ju panik över när folk petar näsan....jag själv kunde inte bry mig mindre. Snyggo får pank över barnspyor.....jag själv kunde inte bry mig mindre. 
Fisar, bajs mm............kunde inte bry mig mindre. 

5. Går du på offentliga toaletter?

Nja, jag har ju lärt mig det med åren, men när jag var ung vägrade jag. Men såna toaletter med papperstunna väggar som man hör allt igenom.....nej, det kissar jag dock bara :) 


Roliga frågor som denna hittar du HÄR



Inga kommentarer: