tisdag 22 maj 2012

Längtar bort

Saknar barnen och längtar bort. 
Bort från mitt liv och in i någon dröm.
Det är egentligen inte min grej, men jag skulle vilja bli bortskämd och ompysslad och vill att någon ska ta hand om mig
Klia mig på ryggen, pilla mig i håret (på huvudet) tills jag somnar, väcka mig med frukost på sängen, överraska mig med en resa, lång eller kort sådan spelar ingen roll, en middag på restaurang, ett biobesök, en spa-weekend, hotellövernattning....!!!
Jag vill bli bjuden utan att det ska kännas att jag måste ge någonting tillbaka. 
Villkorslöst och "bara för att"

Detta är bara en desperat önskan JUST NU, inget jag vanligtvis längtar efter att någon annan ska göra åt mig. 
Brukar dock önska att jag hade råd att göra det själv. 
Men NU vill jag bara att någon annan ska fixa det. 


Inga kommentarer: