tisdag 13 november 2012

Gör jag rätt ?

Jag har jobbat idag och tiden gick så sjukt fort att jag hade LÄTT kunnat jobba i ytterligare 6 timmar utan problem om jag inte hade haft kidsen. 

Ludde gick hem själv från skolan idag och väntade på mig och Hugo tills vi kom hem. 
Duktiga killen !!!

Grannpojken har varit här och lekt och dom har även sprungit vid honom framoch tillbaka. 

Middagen idag: Stuvade makaroner och köttbullar. 
Det gillades tack och lov. 
Du gör bara VUXENMAT mamma, Pappa lagar mer BARNMAT.
Men SUCK, ja ja ja.......;) BARNMAT it is !!!!

Ludde fick ett utbrott här på kvällen och jag VET INTE hur jag ska hantera det. 
Jag blir inte arg, det blir bara värre. 
Jag ignorerar honom, försöker andas och koncentrerar mig på att själv inte börja skrika hysteriskt (även om jag gör det inombords)
Han lugnar faktiskt ner sig ganska fort med den metoden. 
Men jag vet inte om jag gör rätt. 
Fy va svårt det är att vara mamma ibland. 



Inga kommentarer: