tisdag 27 november 2012

Lets get sentimetal

Hej mens, hej finnar, hej feta jag, hej fula jag hej vidriga jävla dagar framöver i ca en veckas tid, hej känsliga jag, hej längtan efter allt man inte har.  
Idag, vill jag bara vara med nån som tycker om MIG för den jag ÄR, någon som håller om mig, som kliar mig i håret och som pussar mig på kinden. 
DET vill jag ha idag.

Ok, Olga en karl nån gång i bland då kanske ;)

Men jag tänker släppa det här i morgon, idag är det ganska skönt att längta, även om jag inte får det jag vill ha just nu. 

Älskar att vara själv, men så kommer det sådana här dagar som man bara vill ha en varm famn att kura in sig i. 
(måste visserligen vara en jätte famn om jag ska få plats)

En kärlekskrank gammal menskärring vart jag helt plötsligt. 
Det är konstigt va lite blod kan göra med oss tjejer. 

Men någon dag ska jag betyda väldigt mycket för någon, det hoppas jag på. 

I kväll kommer jag att dejta Christian Grey.....inte fy skam det heller. 











Inga kommentarer: