tisdag 6 november 2012

Värsta bästa dagen än så länge

Haft en riktigt bra förmiddag. 
Terapi-te med tre härliga tjejer där diverse ämnen avhandlades (avhandlades??)
(Snodde bilden från MJ)
Så tack tjejer för idag 
Vi saknade Robyn, Natta och Snyggo såklart, men det är svårt att samla alla :) 

Efter det så gick jag till Luddes skola och hälsade på min fina underbara son som gärna kommer och ger sin mamma pussar och kramar fast alla är ute på gården.
LÄmnade över hans mapp och gick sen vidare......

....hem till mamsen och hämtade min laddare och cykel. 
Så nu har jag lagt in några bilder som fattades i tidigare inlägg. 
Bla på när vi var i badhuset
(så tante Göril, nu kan du se bilder därifrån oxå på pojkarna)


Nöjd än så länge över den här dagen. 
Snart ska det jobbas 14-20:15
Så nu tar jag det lugnt med en Cola light och kollar på Project Runway




1 kommentar:

Ida sa...

Tack för att du bara bjuder in mig på era frukostar sådär. Det värmer mer än vad du kanske tror! Pöss! <3