torsdag 29 november 2012

This is my life, My friend

jag är lyckligt lottad på många plan här i livet.
Jag lever på riktigt nu. Jag har hyfsat normala problem och jag har just nu en trygg ekonomi.
Jag och Vildingarna lever vårt liv här på Ringvägen och vi mår faktiskt bra.
Ja jag vill gärna tro det iallafall.

Mitt liv har vissa stunder av guldkorn som gör mig lycklig.
Som igår när barnen sov i min säng.
När någon skickar ett fint sms
När jag skrattar ihop med mina arbetskamrater och vänner
När syster L ringer för att prata om nåt hon har på hjärtat
När jag fixat i ordning min julljusstake och pyntat
När jag kan betala mina räkningar
Ja ni, mina vänner. My life is still good :) och mitt liv vore inte mitt utan upp och nedgångar.
Det är så jag lever och på det viset känner jag mig levande.




;)

Inga kommentarer: