tisdag 10 september 2013

Choose happiness


;) Det är ingen hemlighet att jag har ett behov av uppmärksamhet och bekräftelse.
Det är heller ingen hemlighet att jag lider av dåligt självförtroende. 
Jag VET detta, jag står för det, men åtminstone pratar jag inte skit och dömer andra. 
Och när jag väl slänger ur mig nåt spydigt och elakt så är jag medveten om att det bara handlar om avundsjuka och min egen osäkerhet. 

Och i dom situationerna jag gör det, då mår jag ännu sämre med mig själv. 
Så försöker verkligen att undvika det och försöker att koncentrera mig på dom människorna som verkligen ger mig något. 
Människor som lyfter mig, som får mig att må bra. 

Det är det enkla.
 Det svåra är att hålla de dåliga energierna på avstånd för det finns många av dom.
Och deras röster är oftast starkare och högre och sårande. 
Fokusera på det ni tycker om och de ni mår bra av.  






Inga kommentarer: