tisdag 24 september 2013

Idag

Dagen började sådär, jag hade en dålig attityd. 
Tänkte bättra på den genom att ta mig min vanliga springtur.
Men det gick så jävla tungt idag. Orkade nästan INGENTING. 
Plus att Runkeeper inte stämmer det minsta då den sa att jag slog mitt rekord i antal km/h. 
Och det kan jag LOVA att jag inte gjorde. 
Skulle haft MJ på besök, men så vart inte heller. 

Satt och muttrade och var sur, men så ringde D å jag gick dit och vart på mycket bättre humör. 

Sen ner på stan och hem till världens bästa mamma och pratade lite, vilket oxå får min själ att må bra 
Sen var det dags för linsprovning IGEN. 

Varit ner på Servus och pratat lite med min gamla arbetskamrat E-L. Hon gör mig oxå glad 

Nu ska jag blogga lite, glo på TV, fixa med lite bilder och bara ta det lugnt. 

I morgon ska det jobbas, fast frågar ni mig så tror jag inte det kommer att gå så bra med handen, men men.
Bara att bita ihop.  

Inga kommentarer: