söndag 29 september 2013

Det där gick ju lätt

Barnen ligger redan i sina sängar och kollar på film. 

Den här mamman är mentalt utmattad idag och tänker nu hoppa in i duschen och skölja av den här gigantiska fläbbiga menskroppen.

För att sen öppna min 0,5l cola light som står på kylning, sätta mig i soffan till tonerna av Melissa Horn och bara surfa runt i cybervärlden och se om jag kan hitta nåt roligt att läsa/titta på/inspireras av.
Måste gärna ha TV:n på bakgrunden oxå. 

Kanske tänder jag att ljus eller två, det brukar höja stämningen av avkoppling betydligt. 
Och allt detta i min svarta kimono från HM (myspysbyxorna är för varma nu när det är så varmt inne i lägenheten)
Jag ser dock ut som en svart sopsäck full med kläder i när jag har den på mig, men den är skön iallafall. 



Inga kommentarer: