lördag 28 september 2013

Fotbilder

Folk envisas med att lägga upp bilder på sina fötter även om fötterna i sig inte är själva poängen med bilden. 
Why ?? 
Jag har själv gjort det, så jag ifrågasätter mig själv oxå . 

Alltså fötter är inte snygga, inte alls. 
Och lägger nån upp en naken fotbild så analyserar jag tår och rubbet på foten och blir bara mer och mer äcklad. 
Förstår till 200% att problemet ligger hos mig och att fot-bilder numera är lika vanligt som porträtt på barnen. 

Kan man liksom inte bara ligga på en solstol och fotografera enbart den vackra utsikten på havet och den vita stranden därifrån ? 
Måste man förstöra bilden med att ha med FÖTTERNA ? 
Är foten ett BEVIS på att man faktiskt är där ? 

Ligger och slappar i soffan och det ser ni, för här är mina FÖTTER !!!
Sitter på ballen, det ser ni att jag gör, för här är mina FÖTTER !!!

Jag är lika trött på fötter som folk kanske är på mitt ansikte. 
Jag är ju mer nöjd med ansiktet än med fötterna, kanske därför jag väljer att hellre har det med på bild. 
(dock i en väldigt redigerad form, men ändå)

Som sagt, jag har lagt upp ett par fotbilder jag med, men jag vet inte varför. 
MÅSTE jag synas på varenda bild ? 
Måste nån liten kroppsdel av mig vara med. 
Jag är ju otroligt egocentrisk, och självupptagen att det är nog min anledning. 
Men va är alla andras ?? 


Inga kommentarer: