lördag 28 september 2013

Kidsen sover

Kidsen sover och jag sitter här helt uppsvullen och full med massa onödigt gott som jag proppat i mig under dagen. 
Usch och fy va illa jag mår. 
Men jag har iallafall tvättat. Bytt lakan och tömt två tredjedelar av tvättkorgen. 

I morgon är det söndag och veckans vilodag. 
Får väl se hur det går med det. 

Igår kväll fick jag besök av D som i vanlig ordning fick titta på när jag somnade på soffan 
(jag är världens mest spännande tjej) 
Innan han gick nån gång på natten hade han ordnat en liten överraskning till mig på iPad:en som jag fick se på morgonen när jag vaknade. 

Ska jag summera dem här dagen så kan jag bara konstatera att det har gått i ett hela tiden. 
Jag både gillar det samtidigt som det gör mig helt slutkörd :) 

Nu lite egotid i soffan minsann. 


Inga kommentarer: