lördag 20 december 2014

"Are you not entertained! Are you not entertained! Is this not why you are here!"

Ska mitt liv underhålla er som tar er tid att läsa min blogg? 
Jag vet inte det. Haha 
Jag är helt fascinerad och glad av er som faktiskt hänger kvar här. 
Undrar lite om det finns nån som har hängt med sen allra första början då jag skrev på Familjeliv. 

Statistiskt sätt så ökar antalet läsare då jag mått dåligt. Vilket betyder att i nuläget så är det inte lika många som förut. Jag förstår detta fullt ut. Jag är nog likadan. 

Iallafall så kan jag inte låta bli att tycka om er för att ni vill vara här och ta del av min vardag i form av selfies med filter, citat, tankar, funderingar, träning, mina barn, kärlek, issues, jobb, festligheter och allt som har med mig att göra. 
Jag hoppas oxå att dom som inte gillar/gillade mig har valt att sluta läsa bloggen då det måste varit jobbigt för dom och definitivt för mig :'-(

Bara goda energier här vill jag ha.
Puss och Kram fina ni