fredag 12 december 2014

En ny upplevelse

När jag kommer på mig själv att inte känna mig ful JÄMT. Inte heller FET hela tiden. När jag faktiskt kan börja acceptera det jag ser i spegeln. Vissa dagar fungerar det inte alls såklart. DÅ kan jag nästa börja gråta. Men bara det att jag INTE gör det är ju ett tecken på att det går åt rätt håll. 
Har fler "OK"-dagar än fuldagar. Sambandet heter träning och bra mat. 

Det började med träningen och nu FÖRSÖKER jag verkligen kontrollera maten på ett sunt sätt. 
Ingen ångest (typ), känner mig fräschare och sundare. Lite jobbigt har det varit nu när jag är sjuk och inte kan träna. Då lägger jag mer koncentration på vikt helt plötsligt än välmående och det jobbar jag mycket på att ändra dom tankarna. 

Och att känna mig STOLT över mig själv....det är fantastiskt


Inga kommentarer: