måndag 29 december 2014

Snart är vi inne på ett nytt år

Vet att många tycker det är klyschigt det här med nyår, nya möjligheter, nya löften, nytt liv. 
Jag däremot tycker det är helt fantastiskt. 
ETT HELT NYTT ÅR 
Jag ser det verkligen som en ny chans. En ny början. 
31:a december är ett bra datum att se tillbaka på året som gått. Vad som skett, hur du har mått. Vad du har gjort för dig själv och andra för att få ut det bästa av livet. Vad har du lärt dig och vilka relationer har gjort sina avtryck. 
Och 1:a januari är ett utmärkt datum att lära av det som varit och sätta upp nya mål och önskningar. Jag tror inte på att lova saker, jag tror på att helhjärtat försöka. 

2015 ska bli ett år med fokus på hälsa och välmående. Att bekräfta mig själv. Att fortsätta med träningen. Att få kontroll över kosten. 
Sen har jag några saker som jag ska fixa någon gång under de kommande 12 månaderna. Läskiga utmaningar för mig själv. 
1: Jag SKA ta körkort. 
2: Jag ska upp på hästryggen igen. Har inte ridit sen jag var 15 år och ramlade av en häst.  
3: Jag ska gå på någon typ av grupp-pass på Parken Fitness. Min största fasa. 
Låter kanske inte som nåt speciellt i era öron,men för mig är det hur stort som helst. 

Jag välkomnar det nya året och ser verkligen fram emot vad det har att erbjuda och vad jag själv kan åstadkomma för att berika mitt liv ytterligare. 

Inga kommentarer: